Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

Νερό χρώματος ΜΑΥΡΟΥ!!!




στις 14.25 ώρα σήμερα από τις βρύσες των σπιτιών στους Νέους Επιβάτες (Δήμος Θερμαϊκού), έτρεχε το μαύρο νερό που βλέπετε παραπάνω.
Και βέβαια δεν είναι θαύμα.
Έχω γράψει κι έχω γράψει για το νερό σε έντυπα του Δήμου μας. Σκέφτομαι τι άλλο μου μένει να κάνω μετά και τις σχετικές επερωτήσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο για να υπάρξει συντονισμένη αντίδραση των συμπολιτών μας σε άστοχες ενέργειες που γίνονται σε βάρος της υγείας μας αλλά και των παιδιών μας.
...................................................................................
...................................................................................


(Ζητώ ταπεινά συγνώμη απο την εταιρεία που εμφανίζεται στη φιάλη του video και της φωτογραφίας, αυτή τη φιάλη βρήκα μπροστά μου αυτή γέμισα με νερό από τη βρύση του σπιτιού μου για να το δείτε)
Στην υγειά μας ρε παιδιά καθώς λέει και ο Σπύρος ο Παπαδόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου